-

Föörlåt alla.. har nt varit på humör på en vecka, så jag har inte velat blogga sorry.. :/
Men idag ääär jag hääär iaaf.Men kan skriva lite kort om dagarna...

Måndag:
Så stannade jag hemma hela dagen, förutom på kvällen. Gick ut me Alee då. ----> Hennes Fläshiga Blögg!
.
Tisdag:
Så var man tvungen att pallra sig upp från sängen t skolan igen. :/
Hade ba 6 lektioner och lunch :)  Eftter gick ja tbx t skolan för att träffa Montse och Una....
Var kvar i skolan lite, chillade och snackade. Efter nån timme börja vi röra oss hemåt! Montse skulle t Vårby så vi åkte tsm hit :D Sen så bjuder min underbara mamma mig på pizza. Åt såklart kebabpizza. :))
.
Idag:
Började skolan 20 över 8 me Livskunskap -.- Kom försent.....
Träslöjd blev inställt så hade håltimme, stack hem t Una me Montse. :)
Va tvungen o stanna kvar efter skolan för att assistera en innebandy match, ¨jobbade¨ med poängtavlan. -.-
Efter det började jag röra mig hemåt! Jag va så jävla hungrig, så när jag kom hem åt jag direkt! AHAAHAH
Ska hoppa in i duschen snart, sen ska jag platta håret och göra matteläxan t imorgon. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0