-Four days..

Söndags: Va hos pappa hela dagen till 6 ungefär. Vi åt kebab senare vid 7 gick jag och Ale till Fittja och va där en stund. Va hemma vid 22.
.
Måndag: Va hemma till 16 ungefär och gick till Fittja med Alanis och Ale. Vi va där till 8 ungefär. Ale gick hem vid den tiden & jag och Alanis gick till ica för att köpa lite saker. Sen gick vi hem till mig och vi kollade på Sjätte sinnet, vi kollade aldrig klart på den :P Men vi somnade vid halv 4 och jag vaknade vid halv 6 och gick till soffan. Låg vaken till halv 8 ungefär..
.
Tisdag/Igår: Vaknade vid 10-10.30 med Alanis, vi fixade oss och åkte till Slussen för att ta djurgårdsfärjan till grönan.. Vi va i grönan med Alanis kille gino och hans kusiner/kompisar. Vi åkte vid 11 och jag gick till Sergio's jobb, han bjöd mig på donken och vi va hemma halv 1 ungefär.
.
Onsdag/Idag: Vaknade vid halv 2-2. Träffade Ale vid 5 eller egentligen kom hon hem till mig för att stressa mig :P Men vi va ute sen gick vi ut och satt i parken en stund. Vi åkte till Fittja en stund och köpte kanderade äpplen : ) Sen åkte vi till Vårby och satt i parken till halv 10. Vi gick hem och hämta kläder för jag ska sova hos Ale idag : )
Just nu sitter jag och campar på fb och messar med min älskling :* Vi ska kolla på nån film snart, uppdaterar kanske senare : )
.

- Nån dag -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0