-Jag är kuk glad asså!

Stängde av datan igår vid 4 och vaknade vid halv 1 för Nicole hade musik på hööögsta volym typ.. Aa har städat mitt rum, packat de sista och laddar ner liiiiite mer musik till min ipod : ) Alanis jag hoppas du är kuk glad för mig, nu ni tänker säkert vadå kuk? Aa men grejen är att de bara jag och Alanis som fattar ;) Ska träffa min Ganga  klockan 4, sååå vid 3 ska jag börja fixa mig. Kommer sakna dig älskling! Speciellt våra samtalsämnen, HAHA! :* Men jag får nog hålla ut, vill inte åka men när jag tänker efter så känns de skönt att komma bort från allt.. Ska fixa lite grejer sen så börjar jag att fixa mig. Det finns inget mer att skriva..? Eller joo just nu sitter jag och campar på fb och lyssnar på Chris Brown ft T-pain - Best Love Song. Käääääärlek till den! Ska fixa något att äta för har inte ätit något än sen igår och börjar bli lite småhungrig.. Men avrundar här, Puss! :*
.
.

- I söndags tror jag..Iggnorera my nooose.. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0