-HEHEHIHIHOHO

Kom hem vid 12 ungefär. Åkte allt föutom Insane, Är fett stolt åkte allt t.o.m Frittfall. Asså vilken känsla fick värsta kicken efter : ) Vi åt och allt där, träffade på lite människor också...  Satt i luren med Alanis precis, haha min ganga.. Förlåt om du hamnar mellan allt de här.. Men aa imorgon vet jag inte vad som händer måste packa ner de sista för på fredag åker jag -.-  Alanis vi måste träffas innan jag åker, vi får se om jag kan imorgon : ) Kommer sakna min bebis :'(
Juuuste måste säga en sak, jag hatar för de du gjort, okej säg förlåt vad du vill men de kommer aldrig bli som förut. De du gjorde va fult, så du drev om allt heeeeeeeela f*cking tiden. Snorunge säger jag bara! Du tror att jag inte vet men jag fick reda på de för inte så länge sen. Trodde inte så om dig men okej om du vill ha de så varsågod då. Va bara tvungen att skriva av mig och nej det är inte till dig så börja inte tycka synd om dig nu. Aa just nu sitter jag och väntar på att min ganga ska svara på sms, men nej nej hon mååååååste va seg! HAHA men i love you anways baby boo :* Har snackat med Cicci dem senaste dagarna och hon har fått mig att bli på bättre humör, tack för att du finns min ängel :* Ska sätta på nån film kanske vet inte vilken eller neeeeeeeeeeej måste fixa min ipod, för sladden fucka igår så gjorde aldrig de... Men avrundar här, Puss! :*
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0