-Skulle publiceras igår kväll*

Efter inlägget här under så fixade jag nåt att äta och efter började jag fixa mig. Gick hem ifrån klockan 4 ungefär, gick till centrum för att träffa Alanis. Men träffade Montse och Una där men sen gick jag upp till Abf och satt och prata med Alanis. OMG bäääästa HAHA! Alanis och Krishna slutade tidigare för de hände lite grejer.. Men Krishna, Benjamin och hennes mamma gick hem medans jag och Alanis gick ner mot stranden. Vi satte oss i gräset och bara pratade och hade de roligt. Vi kände på vattnet också och de va jäääävligt kallt. Vi 5 ungefär så gick vi hem till mig, vi satt i köket med datan och åt lite : ) Vi tog lite bilder, som kommer senare. Gino typ tjuvringde mig, HAHA inget liv men okej. Vi satt i köket till 9 ungefär och vid den tiden fick jag gå och lämna Alanis vid tåget. Va hemma vid  10 tror jag? Vi kollade på film här hemma och de va trevligt : ) Aa och just nu sitter jag i nicole's säng för ska sova här för pallar inte förstöra min och sen fixa den igen imorgon. Avrundar här, Puss! :*
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0