-01.11

Förlåt för dålig uppdatering idag..
Men grejen är att jag vaknade vid 1 och vid halv 3 åkte jag t stan med mamma.
I stan träffade vi Sergio så vi gick runt med han.
Kollade runt i tusentals affärer, asso man måste va rik för att kuna köpa grejer, det finns grejer överallt som man vill ha (A)
Fick med mig 1 bh och 2 tröjor/toppar :)
Bilder kommer senare...
Vi åt kebab i stan också, va tvungen att äta 2 för dem va sååå små, tjockis jag är...
Var hemma vid 8, städade mitt rum och så satte jag mig framför tv:n och spelade wiiiiii (Y)
Vid 11 plattde jag mitt hår för orkar inte göra det imorgon..
Imorgon ska jag va med Alee men hade tänkt messa Sanae & se om hon vill göra nåt vi tre :)
Det va väl allt som hänt idag? Aa faktiskt...
Avrundar här.
.
.

- Igår -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0