-16.53

Heej Heej..
Vaknade vid halv 12 idag, åt frukost fixade mig lite snabbt.
Vid 12 så gick jag och pappa ner t centrum, vi kollade runt & jag fick med mig ett par leggings för mina andra har fått hål -.-
Vi åt i en Taco bar, gott gott :)
Kom hem vid halv 4 och suttit vid datan sen dess.
Just nu har jag det ganska tråkigt, förutom att jag chattar med Alanis..
Hon med sina tråkiga skämt, hennes humor är såååhär torr!
Pappa ligger i soffan och sover jääätte söt!
Juuuste när vi satt i Taco baren så ringer de nån, skiit tråkiga människor.
Snälla skaffa ett liv istället för att busringa folk.
Men nu ska jag pallra mig t min säng och kanske ta en powernap...
Avrundar här...
.
.

- För 10 min sen -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0