-23.37

Chacha bloggen...haha driver.
Idag så vare en helt okej chill dag.
Vi va i trehörningen och man fick bada men hade ingen överdel så va tvungen att kolla på...
Slutade vid 1, så jag & steffi stack ner t donken. Efter kom Una och typ lite senare kom hennes kompisar.
Vi chillade med dem,sen bråka vi med ett par fjortisar, HAHA.
Dem skulle t Långsjön med Jga och steffi pallade inte gå så vi gick t henne istället.
Jag plattade mitt hår hos henne och va tvungen att platta hennes också ;)
Men aa vid hakv 5 tog vi bussen och steffi gick av i centrum och jag fortsatte.
Kom hem vid kvart över 5?
Hann vara hemma i typ 20 min sen kom jag på att jag måste gå t Alee för att hämta min tröja.
Så gick dit, fastnade där så va där t halv 10..
Vi chillade på hennes balkong och pratade lite..
Kolla på Jersey Shore när jag kom hem och nu sitter jag här helt ensam i mitt rum.
Juuuuuste paketet med min bikini kom idag :)
Den va skiiiit fin, nu blire schteeek på stranden.
Men ajde ska rulla mot sängen nu för ska upp tidigt, för Nicole tar studenten imorgon.
& det betyder att jag ska inte t skolan! : ))
Godnatt!
.
.

- Två veckor gammal -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0