-Detta fält måste fyllas i

Vi träffades i centrum vid 4 och skulle ta bussen från vårby men då skulle vi väntat 25 min så vi åkte t  Skärholmen och där tog vi en som åkte mot skarpnäck..
Alee sa att den åkte förbi heron men sen trodde jag och sanae att vi hade tagot fel så Sanae ville döda Alee, HAHA
Men en kille som stog bakom oss sa att vi hade tagit rätt :)
När vi kom fram köpte vi allt.
I willys så såg vi några svenska yani blattar, dem lekte jagvetintevad asso ouuf
Vi va tvungna att vänta 40 min för att gå in men vi gick t toaletterna, vi satt där flummade! Bästa när jag klättra upp på grejen där inne och ramla, HAHA!
Vi flummade där en stund och efter gick vi in t salongerna & kollade på Baksmällan del 2..
Asso filmen va tuuuuuuuuuung! Vi dog av garv hela tiden!
Sanae hade reserverat fel platseer så vi satte oss längre upp, det fanns ändå jääätte lite folk.
Efter filmen fortsatte vi flumma i toaletterna (y)
Vi gick t bussarna efter och tog nån mot Skärholmen sen vi gick av och skulle ta en annan..
Alee hade sagt att bussen va bakom men den kom aldrig så vi fick typ flipp på henne :)
Det va några killar som ba steffi? steffi? t oss sen dem satt på bussen vi tog.
Vi gick av i Masmo och dem pekade Fuck you....Helt sådär mobbade...
Kan säg att dagen va bäääääst HAHA, oh shit värsta boken..
Att ni ens pallar läsa allt...
Bilder kommer sen måste vänta på att Sanae lägger ut dem...
.
.

- Mina katter idag -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0