-För Sanae's skull..

Okej dåå som det står i rubriken så skriver jag det här för Sanae's skull :)
Ligger i min säng just nu och chattar med den lilla bleka marockanen..
Som sagt ligger här efter en låååång dag på stranden.
Jag och Alee gick vid 11 och Sanae kom vid 12 för hon somna, HAHA
Vi badade fett mycket, vi försökte få Alee att komma t andra bryhhann men nej nej..
Vid halv 8 kom Sanae's mamma och hämtade oss, ouff vi fick vänta såååååhär länge..
Men tillslut kom hon och lämnade mig och Alee i centrum.
Vi köpte kebab och Sanae köpte pizza.
Efter rulla jvi hem och Sanae också.
Kom hem vid 8 och tvättade håret för mitt hår va kaoz!
Men de va väl allt, imorgon ska vi ut (Y)
Avrundar här...
.
.
- Right now... -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0