-Hon är dödlig..

Hon e katt.
Hennes stil från top till tå, får mig bara att må, så nice, fett nice o guzzen här e fett fine.
Hennes läppar fett saftiga, let me taste it, låt mig smaka, jag ser grabbarna när dom ser dig dom blir fett galna.
D e ba så att jag måste haffa dig, göra dig till min tjej, ohjojoj vilken grej, nej nej.
Ditt smile får mig att börja le o d ända ja vet, du blir min guzz snart ska se.

För när jag gick förbi jag fastnade, hennes stil den va så dödande,
guzzen hon e dödlig, vad mer kan man begära, hon e tung som fan, hon e ingen såndära.
så najs så najs så najs,
får mig o må bra, hon räddar min dag,
så jag tog några steg fram och börja snacka lite grann, kommunicera eller ge komplimanger e något jag kan,
låt mig vara han, han den dära, som ger dig kärlek bara sådära,
baby jag kan svära på att jag aldrig i mitt liv sett en sånhära, baby vill inte gå runt o bära, du springer runt här i min hjärna,
baby baby baby baby, du lyser upp som en stjärna

För när jag gick förbi jag fastnade, hennes stil den va så dödande,
guzzen hon e dödlig, vad mer kan man begära, hon e tung som fan, hon e ingen såndära
För när jag gick förbi jag fastnade, ouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..
För när jag gick förbi jag fastnade, hennes stil den va så dödande,
guzzen hon e dödlig, vad mer kan man begära, hon e tung som fan, hon e ingen såndära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0