-LISTA, LISTA..

VÅGAR DU SVARA?


Namn: Romina
Bor: Hos morsan min.
Ögonfärg: Bruna.
Hårfärg: Svart- brunt
Skostorlek: Beror på faktiskt.
Höger eller vänsterhänt: Höger.

STEG 2
Skor som du bar idag: Svarta fejk convööörse
Dina svagheter: Venne.
Rädsla: SPINDLAR!

STEG 3
Vad är det första du gör när du vaknar: Kollar på sms.
När somnar du: När jag blir trött

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Cola!!
McDonalds eller Burgaer King: Donken, föralltid.
Adidas eller Nike: Adidas baby.
Lipton Ice Tea eller Nestea: Inget utav de.
Choklad eller vanilj: Choklad.

STEG 5
Svär du?: Gör väl alla?
Sjunger du?: Haha, a.
Duschar du varje dag: Nej, jag har aldrig duschat?
Gillar du skolan?: Bästa! host.
Tror du på dig själv?: Venne.
Kommer du överens med dina föräldrar?: Oftast♥

STEG 6
Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol? Neeej
Rökt?: Nej.

Shoppat:
Ätit en hel ask müsli?: Uuuuusch, aldrig!
Ätit sushi?: Blää, nej.
Stått på scen?: Nej.
Skejtat: Nej.
Bakat?: Haha a
Stulit: Nej haha
Pussat någon?: Ja.
Kramat någon?: Ja.
Haft sex?: Nej :)

STEG 7
Har du någonsin..
Blivit kallad hora?: nähe? det har väl alla blivit.
Busringt någon?: Ja.
Gjort något som du ångrade?: Ja.
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: Ja.
Kastat en sten på nån ruta?: Ja.

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn?: Fan vet jag.
Hur vill du dö?: ?
Vad vill du bli när du blir gammal?: venne.

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för?: Finns några.
Antal CD-skivor du äger?: Inga?
Antal piercings?: Öron bara.
Antal tatueringar?: Inga.
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Inga

STEG 10
Vad ska du göra i sommar?: Chilla ute, grilla, bada,sola och Ukraina.
Vad ska du göra i vinter?: Inte vet jag?
Vad gör du efter gymnasiet?: Jag vet inte.
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba?: Neej
Vad händer idag?: sova senare
Vad vill du helst göra just nu?: Kan inte göra ngt speciellt alla sover.

STEG 11
Vad tittar du först på hos killar/tjejer?: Utseende.
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: Fan vet jag!
Hur många gånger har du varit utomlands?: Ett par gånger
Vilket land är bäst? C H I L E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0