-My day

Ska berätta lite om min tråkiga dag..
Vaknde vid halv 12 ungefär.
Låg i min säng hela dagen nästan med datan knät.
Kom hem vid 6, satt vid datan en stund.
Sen kom mamma & sergio hem.
Vi åt pannkakor, hann kolla på jersey shore och sen hoppade jag in i duschen.
Tvättade håret och nu har jag torkat det..
Aa det va väl allt? Aa...
Just nu ligger jag i min säng med datan i knät, standard...
Chattar med lite folk, Bland annat Krishna.
About that, ska försöka göra hennes design + header.
Vi får se hur det kommer att bli, kan länka till henne efter.
Har gjort Alee's design också, en enkel grej..
Ska göra min också, så dem närmaste timmarna ska det fixas bloggar...
.
.

- Loooockigt? Hell yeah.. -

Kommentarer
Postat av: Sanae Alami

Hallå vad hetter Alees blogg? :ooo<333

2011-06-20 @ 22:00:00
URL: http://crazynmusic.blogg.se/
Postat av: alee

profilbild nästa ? :) söööööööt!

2011-06-20 @ 23:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0