-Sommarlov

Orkar inte blogga för det är SOMMARLOV!!
Ska försöka hålla er uppdaterade :)
Lite about the days dåra..
.
Igår: Skolavslutning, slutade vid 11 och träffade Alee i örnsberg.
Vi gick t Ungdomsfestivalen här i Vårby, stannade tills de sluta vid 9
Kom hem t Alee och sov här (A)
.
Idag: Stack jag,Alee, hennes mamma och hennes mammas kille t vaxholm tror jag det va..
Vi va vid en strand, jag och Alee solade och jag blev bruuuun, nää skoja ba blev ba liiite brun.
Vi va där hela dagen från halv 13 tror jag?
Kom hem t Alee vid 21 ungefär, vi körde förbi ica för att köpa lite gott t oss.
Ska sova här idag också (Y)
Ska bli kuuuligt :)
Men aa vi ska snart kolla på nån film hon har här hemma.
Avrundar här, Godnatt!
.
.

- April -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0