-20.31

Kom hem vid kvart i 6, dagen var lyckad! :)
Som det stog i tidigare inlägg så var jag i Skärholmen med Alee.
Vi gick runt ett tag och fick me mig en topp och svarta hängslen hem. :)
Efter att vi köpt lite skit så gick vi donken och åt.
När vi satt och åt så gick brandlarmet.
Så då va man tvungen att gå ut från byggnaden och vänta där.
Men det va ingen brand direkt, efter typ 10 min så fick man gå in igen och vi fortsatte att äta. :)
När vi va klara så började vi röra oss mot tuben, vi hade inget bättre för oss så vi tågluffade lite.
Vid 5 så rörde vi oss hemåt.
.
.

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

Eftersom jag inte är hemma imorn så passar jag på att ha en frågestund. Skulle vara kul om du kunde ställa en/flera frågor. Ha det bra!

2011-03-01 @ 20:33:24
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0