-FREDAG/LÖRDAG

Ska berätta lite kort om dagarna igen dåå..
Igår: Skooolan hela dagen och efter träffade jag Alee och vi chillade bara ute, typ t 8?
Vi kollade på film och vi tänkte dygna men båda somnade -.-
.
Idag: Vaknade vi vid 12 och åt frukost direkt, tjockisar vi är.
Har precis vaknat och är skit hugriga.. haha
Men aa det va Vårbydagen idag, vi hade inget bättre för oss såå vi gick ner dit.
Vi va där i typ 3 timmar?
Sen stack vi t centrum och köpte micropopcorn & dricka.
Efter va Alee tvungen att gå hem och idag skulle jag sova här såå jag va också tvungen att gå hem.
Vi har chillat hemma bara, och nu sitter jag i köket och väntar på att Seba (hennes systerson) ska somna såå vi kan kolla på lite skräckfilmer vi hade tänkt kolla på igår (Y)
.
.

- Bild i repris -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0