-tjugosjätte maj tvåtusenelva

Har precis kommit ut ur duschen och känner mig frääääsch!
Ska torka det snabbt sen ska jag nog umgås med min syster som är här :)
Efter ska jag nog rulla mot sängen.
Va händee idag dåå? Inget faktiskt skoooola hela dagen t 3, orkade inte dra t dansen, så stannade och va med Elin, Em, Am, Sara, Montse, Ahmed, Thomas och William.
Vi chillade ute i typ 2 timmar, sen stack vi tjejer t HC och gick runt där.
Runt kvart över 5 tog jag bussen t Vårby och va med Alee t typ 8.
Sen vid 8 såå åt vi här hos mig, vi åt lasagne (Y)
Sen har jag bara chillat hemma med familjen.
Fuuuuck imorgon äre friluftsdag i källbrink och det kommer tydligen regna asso neeej!
Dööööööö! pallar inte, kanske stannar hemma :/
.

- Teeeee amoo mamita! -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0