-21.42

Har suttit i fucking snart 3 timmar och skrivit på min svenska uppsats! Asså jag driver inte, jag har ont i mina fingrar -.- Men aa skit i de nu. Är hemma hos mamma med mormor,morfar, mir moster, kusin och min syster. Jag har inte bloggat sen i onsdags för att pappa och jag bråka den kvällen när jag kom efter träningen så han ska leka sträng och tar mitt internet. Men eftersom jag är hos mamma så kan jag blogga. Vad händer imorgon då? Joo ska på kalas, min systers son fyller 2 år. Min lilla busunge : ) Ska vara i Vällingby vid 1-2 tiden och jag måste hinna köpa en present så jag måste åka hemirfån vid 11 ungefär. Och dem bor coooook låångt. Yaa men ska kolla lite fb sen ska jag va lite social, Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0