-Lördag

Hejsan! Har suttit vad datan in ån timme nu. Vaknade halv 10 och fixade mig. Gick till centrum för att ta ut pengar, gick hem och lämna kortet till mamma och sen tagga jag till Skärholmen. Skulle köpa en födelsedagspresent till Daniel. Köpte 1 skjorta och en vit tröja : ) Va klar vid 12 ungefär. Åkte till Lilljeholmen och tog tvärbanan till Alvik. Gick av i Alvik och tog sen tåget till Hässelby strand och gick av i Vällingby. Gick hem till min bror och va där vid halv 2. Hjälpte till lite med det sista till kalaset. Lekte med mina busungar Angelina, Leo och Daniel. Sen vid halv 4 började folk komma. Hade det trevligt med alla. Fick också veta att min andra syster som heter Nicole är gravid, Såå jag blev väääldigt glad! Pappa kom och hämta mig vid halv 9 och va hemma 9 ungefär. Är fortfarande hos mamma. Imorgon vet jag inte vad som händer. Hoppas på att få kunna gå ut en stund men jag är osäker på om jag kommer få.. Men vi får se : ) Ska checka lite till på fb sen äre skype som gäller med nån trevlig person. Bloggar kanske senare, Puuss!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0