-SKULLE PUBLICERAS IGÅR VID 23 TIDEN

Hejhej gissa vart jag bloggar ifrån? Joo min mammas iphone : ) Min mamma har en iphone och jag har en billig Nokia Express -.- Men skit i de, över till dagen nu. Började halv 9 med Engelska sen Svenska-Idrott-Lunch-Språk-Biologi och slutade med Bild klockan 15.10. Träffade Sanae i Centrum sen rulla vi till Vårby hem till mig. Hon skulle hämta en sak sen så stack hon och då åt jag, Mamma och Sergio. Har chillat med min mamma étt tag nu, har hunnit kolla igenom alla mina gamla jeans och kollat om dem passat. Och jaaaaa dem passar allihoppaaaaa! : ) Mormor, Morfar, Nicole och Nellt kom hit och va med Mamma och mig. Nicole stack och nu håller alla på att fixa sig för att åka hem. Ligger i min säng just nu, lyssnar på musik och skriver lite låttexter. Chillnäni sådära : ) Ska nog tvätta bort sminket nu för ska däcka snart. Eller jag däckar när jag blir trött, pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0