-It calls monday

Hejhej efter de där inlägget här under så hade jag matte prov. Tror jag klarade mig och hoppas på B eller kanske ett C : ) Hade slöjd idag och hann bli klar med min grejsamojsskit, Min sisate lektion va SO, slutade halv 3 och åkte till Skärholmen. Gick runt där till halv 6 ungefär. asså vill man köpa saker måste man fan va rik -.- Fan så många kattiga tröjor men nej nej man måste ha för lite pengar. Ska be pappa om pengar när han får sin lön. Köpte iallafall 1 par leggings, 1 linne och örhängen : ) Aa men som sagt tog tåget till Fittja och tog bussen där till Södertälje, skulle ha åkt till Östertälje för att möta min pappa men hans tåg kom inte, så jag åkte hem bara. Va hemma vid kvart i 7, städade mitt ''rum'' och fixade min väska, har skoljoggen imorgon btw.. Orkar inte men måste -.- När pappa kom hem så åt vi och nu sitter jag här vid datan. Satt i luren med Valerie för en stund sen, vi snacka om lite allt möjligt. Ska snart lägga mig för pappa klagar på att jag lägger mig för sent. Det här är sista inlägget för idag, ska bara lägga ut en låt och kanske ett citat. Pusss!
Summer 2011 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0