-Mac Miller is the shiiieeeeeeeeeeeeeeet!

Jaaaa ni läste rubriken, som ni ser har fastnat för mac miller nu : ) Han e tuuuuuung! Aja va i flempan halv 3, blev kaoz med bussen i sjukhuset... Sen så tog jag, Asta, Sanae, Stefan, Olle och Elo 740, Darii hoppa på i Masmo. Jag, Sanae, Asta och Darii gick av i Vårby, Darii gick hem och vi tre gick hem till mig för att hälsa på min mamma. Sen tagga vi till grillen och fodrade där. OMG KEBAB ÄR MITT LIVS STÖRSTA KÄRLEK ♥ Men aaaaaaaaaa okej, efter rulla vi till Skärholmen snabbt och tillbaka. Sen tog vi bussen till Huddinge, vi tagga till donken och satt där, Em kom en stund och sen kom Michaela. Em, Asta och Michaela tagga så jag och Sanae gick till danslokalen, Christina och Amanda kom senare. Dem va med och kolla på träningen, jag kunde knappt röra mig för hade jäääävligt ont i magen. Har haft de sjuukt länge nu och nej det är inte mensvärk : ) Vi slutade halv 8 och jag tog 42 tåget, pappa väntade på mig så vi åkte hem tillsammans. Va hemma kvart över 8, har läst igenom mina SO papper till provet och ska snart stänga av datan för börjar 8 imorgon.. FML! Juuuuuuuste ska sova i Vårby hela helgen^^ Men aja pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0