-Sabado

Vaknade vid 11 idag, stor städade med pappa här hemma. Sen fixa vi oss och åkte till centrum. Köpte 1 par jeans, 2 bh:ar och en deo, Kan visa imorgon, gör kanske en video : ) Skulle köpt nån tröja men hittade inga så ska åka till Skärholmen på måndag eller nåt. Har 500 kr kvar : ) Såååå Sanae vi drar dit då? Va hemma vid 5, pappa och jag åt lite snabbt och vid 6 åkte vi och hämta Lena. Köpte lite snacks och hyrde film. Vi hade typ Familje/filmkväll idag : ) Ligger med datan i min säng just nu. Skypar med en väääldigt trevlig person och lyssnar på musik, ska gå och lägga mig snart, snart och snart... när jag blir trött helt enkel. Imorgon äre chill dga som gäller, ska noppa mig, tvätta håret och de. Fräsha upp mig lite och måååste plugga för har prov nästa vecka. Har matteprov på måndag, Kemiprov på tisdag, Skoljoggen på onsdag och samhällsprov på torsdag. På fredag har jag inget speciellt, Tack gode gud! Skolan låter oss inte att andas... Men aja de va ty de avrundar här, torr inte jag bloggar mer idag.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0