- 15 september 2011

Såå nu är jag klar, kollade igenom lite och visste det mesta. Trodde inte de.. Men hoppas jag fixar de nu : ) Okej hur mår ni då? Har inte bloggat på 2 dagar eller 1 dag? skit i de... Igår hade jag ju träning fast innan var Jag och Sanae i Vårby för skulle hämta lite kläder till mig och en träningströja till mig. Efter gick vi till Centrum och där träffade vi på Jonas, vi chilla med han eller om man nu kan kalla de chilla... Aja efter rulla i mot grillen, vi åt och vid halv 6 tog vi bussen till Huddinge. Vi va framme 10 över ungefär, satt och vänta till halv 7 då träningen började. Slutade halv 8 och va hemma kvart i 9 ungefär. Tvättade håret & gick och la mig. Började 8 idag med musik. Hade heeeelt tråkiga lektioner. Har inte mått så bra idag så har varit på dåligt humör och haft PMS -.-  Har haft ont i huvet också för Oscar kasta en bok på mig, börja blöda också...Sista lektionen va den enda roliga - Engelska - Jag och Montse hyyyypade bara...Slutade halv 5?! Fatta halv 5?! Knaaaaaaaaas! Aa men skit i de, vi fck bästa gruppen på filmen : ) De kommer bli tungt! Kom hem halv 6, städade min säng och de till imorgon, pluggat och nu datan. Har fixat kläder och de till imorgon för har orientering -.- Ska springa själv, jag hooooppas jag klarar de! Jag beeeeer till guuud! Inshallah : ) Kommer sluta tidigt så jag kommer åka hem lite snabbt fixa mig och de, sen åka till Sanae för ska sova hos henne och kanske på lördag också. Det va de mesta som hänt och nu ska jag kolla igenom häftet igen för att dubbelchecka om jag kan, Pusss!
Söööndags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0