-21.35

Shoooooooooooooooooos! Haha oj jätte många o.. Äe lite hype just nu : ) Lyssnar på värsta hype musiken! Men aja skit i de, hade skola idag, började 9.10 och slutade halv 2 för hade skoljoggen. Gick heeela grejen och kom på 98:de plats av 150, hahahehehohohihi. Stannade kvar med Ferman, Rohat och Lehto i skolan till halv 3. Vid den tiden så stack jag, grece och lehto till bussarna. Jag och grece åkte ner till centrum, jag tog bussen till Björnkulla till Sanae's skola. Träffade Christina, Darii och Lana. Sen kom Sanae och Asta så vi tog bussen och åkte till sjukhuset. Gick in i pulsen och köpte lite dricka sen tog vi bussen och där va Christina, Lana, Darii, Linda och två killar jag inte kommer ihåg namnet på.. Vi alla gick av i Masmo och dem flesta gick hem medans jag och Darii åkte till Vårby. Sen rulla vi hemåt. Mamma har kommit hem från sjukhuset så jag hälsade på, När jag kom hem så var mormor, morfar, mamma och Nicole : ) Va hemma typ 30 min sen va jag tvungen att åka till Fittja för att ta bussen. Träffade Ale på tåget och fick sällskap till Masmo : ) Va hemma vid 7 med pappa. Imorgon har jag studiedag : ) Men jag ska till Sanae's skola och vara där hela dagen. Sen har vi träning fast måste hinna gå åka till Skärholmen för att lämna tbx ett par leggings. Tror att vi drar till Vårby och äter efter de och sen kanske hem och hälsa på mamma lite snabbt. Kommer va hemma vid halv 9, måste tvätta håret för skulle gjort de idag men pallade inte. Sen så går jag och lägger mig för börjar 8 på torsdag. Såå jag tror inte jag kommer blogga imorgon om inte jag får tillgång till en data i skolan : ) Men ska ba kolla runt lite i fb, fixa bilder sen kanske gå och lägga mig, Puuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0