-DAG 01- Om mig

Jag heter Romina Medel Figueroa och är född 17 April 1997. Jag föddes i Huddinge och har bott här i Vårby Gård hela mitt liv. Det va ett tag då jag flyttade hem t pappa i cirka 6 månader, men jag trivdes inte där så jag flyttade hem t mamma igen. Jag har bott här i 13 år som sagt. Jag trivs jätte bra här och skulle inte vilja flytta hem t pappa. Jag går i Tomtbergaskolan som e helt okej... Det finns sjuuuuka människor dära. På min fritid brukar jag bland annat spela innebandy och vara med mina sjuuka vänner sådära! Bild på tjockiss barnet (6 år.)! <3

Kommentarer
Postat av: Melissa

Har länkat dig nu! :)

2011-07-15 @ 19:19:42
URL: http://melissadarwich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0