- Dag 02 - Mina Föräldrar

Båda min föräldrar är från chile. Dom blev tillsammans här i Sverige. Dom skildes när jag bara var ungefär 6 år. Dom kom inte överens och var tydligen inte menade för varann. Min pappa är 51 år gammal och bor i Stockholm. Mamma är 46 år gammal och bor också i Stockholm. Jag bor hos min mamma för det mesta, under helger och kanske lov så åker jag hem t pappa. Min pappa har alltid funnits där för mig, men han har alltid stöttat mig och velat mitt bästa. Min pappa har aldrig svikit mig. Mamma har alltid funnits där för mig hon också när det gäller vissa saker! När det är något så kan jag alltid vända mig till henne. Hon är världens bästa mamma! Älskar mina underbara föräldrar lika mycke! Dom är dom bästa som finns! jag skulle aldrig kunna byta ut dom mot någonting i hela världen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0