-T to the rött!

Som ni ser ir ubriken så är jag trött!
Aa men skit i de ni, dagen började med Matte...
Slutade vid halv 3, jag och Steffi träffade Em, Sara och Elin efter skolan :)
Vi åkte runt bara, lite random places.. Vi åt pizza också, så jag tycker ni borde anteckna det..
Kom hem vid halv 7 och mammas kompis hade gjort mat till mig, så jag var tvungen att äta liite
Chillade i typ 30 min efter hade inget bättre för mig så jag möblerade om mitt rum, det är c to the oolt....
Ska göra lite av min kemi läxa som jag inte hann göra klart igår, fast innan ska jag pallra mig till köket och äta något för att börjar bli lite små hungrig.
Senare blire nog sängen för min del, såå avrundar hära.....
.
Minnen...



Har fler men pallar inte ladda upp flera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0