-TIDSFÖRDRIV


ALLA TJEJER GÖR TESTET INNAN APRIL ÄR SLUT!
Annars kommer en av dina närmaste vänner dö  & alla kommer skylla på dig.
(Gör dock detta för att jag har tråkigt, inte för att jag tror på skiten.)
.
OM DIG
Namn - Romina
Bor -  Hemma
Syskon - 4 syskon
Ålder - 13, om 8 dagar så 14
Född - den 17 april 1997
Ögonfärg - mörkbrum
Längd - 1.56 tror jag
Sko storlek - 38-39
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - väduren
Hårfärg - mörkbrunt/svart
Födelseort - Huddinge
.
JUST NU
låt - Chipmunk ft Chris Brown - Champion
Saknad - ....
Kläder - Mjukis & linne
Smink - nothing
Underkläder - privat hihi
Mat - frukost..
Köp - ingee
Göra sen - chilla hemma
Godis - no
Pinsammaste - inget särskillt
.
SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp - aldrig gjort det
tycker du om godis - arå
Hur många gånger i veckan äter du godis - sällan, lever mer på tuggumi
Äter du oftast nyttig mat - ibland
Var någonstans på kroppen har du mest muskler - vet inte, kolla?
Tycker du att du själv är söt/snygg - jag är halvnöjd
Du ger mycket komplimanger till andra - kan hända
Är du nöjd med ditt förnamn - nja..
Du tycker att du själv är smart - mer än smart
Vad är det sämsta hos dig - inget
Vad är det bästa hos dig - allt 
Har du bra självförtroende - ahrå det funkar ibland
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - inga kommentarer
Du tycker om att vara med killar - allmänt ja
Känner du dina grannar - känner och känner
Vad har du för färg på dina underkläder idag - Blå/Vita
Äger du några Björn Borg trosor - nae
Hur många? -
Är du en Björn Borg-fjortis? - nae
Gillar du skolan - Nej
Har du någon gång skolkat - vem har inte
Spelar du något instrument - ihh jag spelar allt 
Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Innebandy & Fotboll
Har du några tatueringar - nae
Har du några piercningar - öronen, snart naveln
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - haha räknar inte, snygg ändå
Tycker du om djur - abzolut
.
BRUKAR DU...
Sova - alltid
Ta mediciner du inte borde ta - äruu sjuk
Röka - nae
Snusa - iu, nej
Dricka - cola
Skada dig - troru jag är emo
Klä dig i svart - när jag har lust 
Hata folk - om dom har gjort mig något så kan man vara lite hatiskt ibland 
Lita på folk - bara mina närmsta
Skada dig med flit - fortfarande inte emo
Drömma mardrömmar - aa om du är med i dom så
Gå i skolan - ja det är klart, vill ju ha en utbildning ALLOOO
Gå i kyrkan - inte min grej
Ljuga - när det behövs
Vilja dö - va inte sjuk, livet är en fest
.
NÄR...
Åt du senast - nyss va truru
Läste du ut en bok senast - någon månad sen
Köpte du något senast - nu i veckan
Sjöng du senast - nyss
Klagade du senast - nu, nänänä
.
HAR DU...
För många vänner - går inte
Förföljelsemani - wtf skriv så jag förstår
Någon annan psykisk sjukdom - jag är inte psykopat 
Skadat någon - haha ja
Färgat håret - ett par gånger
Några piercnings - yes
Några tatueringar - nope
Egen dator - yes
Gjort bort dig rejält - jaaa
.
ÄR DU...
Snäll - va truru ja gerej en box
Snygg - men kolla på mig bara
Söt - arå
Lång - naee -.-
Kort - aa..
Klantig - hihi jag har mina stunder
Tönt - efter dig
Tjock - naee
Smal - nej jao ingen anorexia här
Romantisk - tiiep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0