-With You

Heeeej, jag heter Romina och har tråååkigt!!
.
Men idag så vakna jag hos Alee vid 11 och vi gick t Filmstaden Sergel vid halv 2..
Vi kolla på Jb - Never say Never.....Igen
Alee blev heeeeelt cepe under filmen asso hon kasta popcorn på mig, HAHA
Filmen slutade vid halv 6 och vi kom hem vid halv 8
Dagen var TUUUUNG, Har inte skrattat så mycket på veckor!! :)
.
Men ska rulla mot sängen snart för imorgon åker jag till Gålö med Mamma och hennes kompis....
Och måste upp tidigt för vi ska vara där vid 9/10 tiden
Tror det kommer va tråååkigt, men vi får hoppas på det bästa :/
Men om det blir tråkigt så blire mys med min bästaste vän (Min Data :*)
Dååå blire bra uppdatering, ska ta med mig kameran och ska försöka komma ihåg att ta bilder.
.

.
- Jag igår kväll hos Alee -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0