-00.57

Okej ska blogga nu för har inte gjort de.. Men aa igår så åkte jag till Fittja och va där hos min mormor. Hela familjen va där och vi grillade. Asså åt som en f*cking gris : ) Hade de ganska så tråkigt när alla mina kusiner gick så jag satt i tele med Alanis och pratade och typ allt och inget. Vi prata i nån timme sen så dog min telefon så jag satta mig vid datan till halv 3 ungefär. Vid den tiden åkte vi hem och däckade direkt. Va skit trött för hade sovt några timmar bara kvällen innan.. Idag vaknde jag vid halv 11 och klädde på mig och så smsade jag Sanae och självklart så får man inget svar. Jäveln hade somnat typ. Såå jag sov till 12 ungefär fixade mig igen och allt. Sen vid halv 2 ungefär så kom Sanae hit och vi va i mitt rum och hade de trevligt. Vid 3 åt vi och vid halv 4/4 stack vi ut. Vi gick runt lite här och där. Sen träffade vi Yoceline och vi va med henne, lite senare träffade vi mickaela, melanie, jennie, merve, tugce och nån emma. Vi gick runt sen va Sanae tvungen att gå hem och vi följde med henne till Masmo. Jag och Yoceline gick av i Vårby óch dem andra fortsatte till Vårberg. Kom hem vid halv 9 ungefär. Satte mig vid datan typ vid halv 10. La på med Muska för inte för så länge sen, vi pratade i nån timme. Haha bruden har torraste humorn! Men aa ska kanske träffa henne imorgon, men kanske. Aa de va typ allt ska torka mitt hår som jag precis tvättat och göra en skål med youghurt till mig. Juuuuste bilder kommer från idag, inte så många men de är ett par. Avrundar här, Puss! :*




Kommentarer
Postat av: Nima

Du e skit vacker :D <3

2011-08-16 @ 02:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0