-Heeeeeeelllllllllo out thereeeeeeeeee!

Heeeejsan Sveeeejsan allihoppa! Aa okej e ganska så hype fortfarande. Men Sanae kom till mig vid 2, vi fixa oss och åt. Sen drog vi till Skärholmen för att möta Elo sen tog vi tåget. I lilje hoppade Olivia och Felicia på och vi fortsatte till plattan. Vi gick till ung och kollade lite, helt dött i början så vi gick till donken och drev med lite folk. Sen satt vi i ingången och väntade på Sherri som de tog tuuuusen år för att komma. Vi väntade i 1 timme typ. Michaela, Grece, Sara, Montse, Am, Tania, Asta och Damla hann komma också . Lite senare kom Sherii så vi rulla in. Vi gick till stora scenen och vi försökte dansa lite. Men vi kunde inte för felicia blev tagen av flempan barnen , hahahahahah. Asså alla började taffsa på henne och Sherii ba stog där och dog av garv, hahahha. Träffade på Alanis, Krishna, Chanti och Ale där också sen så drog Sanae och Elo. Så jag blev kvar med Asta och dem. Skulle va med Alanis men nej så gick tillbaka till Asta, Felicia, Sherii och Damla. Vid 9 rulla jag hem för de va fett tråkigt. Kom hem vid halv 10. Men imorgon då jäääävlar ska vi fuuuuuuucka ur! Träffade på mycket folk jag inte träffat på länge : ) Aa de va typ de, ska kolla lite kläder till imorgon och sen så äre tve som gäller. Ska gå och lägga mig snart... Avrundar här, Puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0