-Skola? Fuck no.

Nu när jag tänker efter så är det bara en vecka kvar till skolan börjar. Har tänkt på det flera gånger men har inte insett att det är snart. Och jag har värsta ångesten över de. Asså jag vill inte börja för de betyder att man måste vakna tidigt varje dag. Men på nått sätt vill jag börja för då träffar jag alla och umgås med dem från klassen. Men jag vill inte börja med läxor, lärarna och att ha lektioner igen. Men i år ska jag satsa på betygen. Jag ska sköta mig i år. För förra året hade jag problem med lärarna, kom försent/skolkade för mycket och störde på lektionerna. Blev dessutom inte godkänd i Biologi. Och nu när jag tänker efter så fick jag en läxa över sommarlovet att skriva en text om ett kapitel om växter och sen ska jag ha ett muntligt prov på de. Och jag har inte ens öppnt boken typ sen skolan slutat, eller asså jag har öppnat den sen kollat i din i typ 2 minuter sen stängt den igen. Och grejen är att jag inte kan nått. Men det spelar väl ingen roll om jag inte blir godkänd i biologi i 7:an? De påverkar väl inte betygen i 8:an? Jag hoppas på de iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du kunna göra ett videoinlägg det skulle bli tacksam? :)

2011-08-15 @ 22:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0