- All day, All night.

Blev precis klar med att platta håret och hann tvätta de också. Gjorde de idag för kommer inte hinna göra de imorgon för Sanae ska komma tidigt hit sen ska vi ut : ) Okej över till dagen smsade Sanae vid 3 tror jag och hon kom hit med Asta. Dem gick in i fel port, HAHA. Aa Sanae låna en tröja och sen gick vi ut och vi satt i min gård en stund sen gick vi hem till mig igen för att äta. Dem åt nudlar och jag åt nån sallad, haha leker nyttig. Nej men gillar inte nudlar. Sanae och Asta hade värsta konversationen om vems nudlar va bästa, asså jag dog av garv. Dem är sjuuuuuka! Vi va här en stund, vi flumma och va fett hypade. Vi börja ta kort och det, sen vid kvart i 7 rulla vi mot Masmo för Astas mamma skulle hämta henne. Jag och Sanae rulla tillbaxs till Vby sen. Vi träffade på lite folk på tåget också sen gick vi snabbt till ica för hon skulle köpa lite grejer till sin mamma. Efter följde jag med henne till Masmo och hon väntade på tåget med mig till Vårby. Gick hem och va hemma vid kvart över 8 ungefär. Satte mig vid datan en stund laddade ner PhotoScape också : ) Vid 21 kom mamma och Nicole hem. Jag tvättade håret snabbt och satte mig framför tvn med två mackor, kollade på Don't mess with the Zohan. Asså killen är bränd. Filmen är sjuuuuuk, HAHA. Aa sen vid 23 torkade jag håret och började platta de och nu är jag klar. Ska snart rulla mot sängen för måste upp tidigt. Som jag sa innan ska jag träffa Sanae imorgon och typ några till. Vi ska till nån festival grej i Skärholmen tror jag, såå de kommer säkert bilder imorgon. Ska bara ladda upp Dagens Outfit/Facelook och sen sätter jag på nån film. Avrundar här, Puss! :*
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0