-I'm awesomelieawesome

Är feeeeeeeeettt hungrig men ska blogga innan jag fixar något att äta. Kom nästan försent till skolan idag.. Vaknade av att Montse ringde mig halv 8. Kollade på klockan och jag fick paaaaaanik! Skulle gå hemifrån kvart i och jag som är så jävla tung så hann jag! Men började 9.10 med Kemi-Franska-Lunch-Matte & Mt. Slutade halv 3 idag, satt och vänta på Steffi för hon slutade senare än mig.. Vi rulla mot centrum med några och chillade där en stund sen så rulla jag, Michaela och Montse hem till henne : ) Dem fixa sig lite sen så gick vi till stationen. Vi tog bussen till Vårby klockan 6 typ. Dem gick till träningen och jag fortsatte hemåt. Kom hem vid halv7 ungefär. Städade min garderob för de va kaooooooz bre! Men nu äre fiiiiiint och städat. Allt är i sin ordning : ) Bråka med mamma lite också. Okej jag vet jag är uppkäftig men vafan du överdriver med sååååå jävla mycket! Jag vet att antingen så läser du det eller5 så gör nicole de. Men skit i dem nu ska fixa en macka eller nåt för håller på att döööööö! Har fixaqt kläder till imorgon och hunnit noppa mig lite. Efter ska jag nog gå och lägga mig för är liiite små trött, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äe franska roligt ? Eller är det svårt ?

2011-08-28 @ 20:28:00
Postat av: Anonym

Äe franska roligt ? Eller är det svårt ?

2011-08-28 @ 20:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0