-27/2

Jag fattar inte att ni följer/läser min blogg för min blogg suger och min uppdatering den suger också
Men idag va det lite bad uppdate pga att jag kom hem vid 12 igår, va på en fest :)
DEEEN VAA TUUUNG!!
Träffade sjukt mycke me folk, vi dansa och skit.
Vaknade vid 11 idag och stack och träffa lite people, vi åkte t stan och bara luffade runt.
Vid typ halv 6 började man röra sig hemåt. :)
Kom hem vid 6 typ.
Det blir myskväll med mamma ikväll.
Vi ska kanske hyra film och sötsakerna är redan framme på bordet.
Imorgon har jag inget planerat...eller jo kanske, ska träffa nån. :)
Det ända som händer imorrn är att jag ska äta lunch i stan with my mommy! Sen på kvällen vet jag inte vad som händer.
Om nån vill hitta på nått smsa mig bara.. :)
.
.
.
Lite bilder från igår innan jag gick ut. :)

.

.

.
DRRRIIIIV!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0