-ALLA BUSSAR E INSTÄLLDA -.-

Det blev en hemmadag för min del, p.g.a att alla bussar va inställda.
Imorse försov jag meej. Jag stressade hela morgonen och sedan springer man till bussen för man var försenad....men när kmr fram så säger en kvinna t meej att alla bussar är inställda  -.-
All trafik är inställd typ, på grund av snökaos.
Sverige har blivit insnöad typ!
Jag gillar inte skolan men hade hellre varit där än att ligga i soffan me datan och ruttna hemma.
Det kanske blir ett litet inlägg senare..
Men idag e det fredag vilket betyder att jag ska t min baba, och jag kmr tbx på sunday....Kan engelska o grejer. Ska kanske t min bror senare om jag orkar. Men hare bäst.


.
.
Min brors dotter Angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0