-Dag 06 - Min idol/förebild

Jag har inte idol men det e ngn jag verkligen ser upp till.
Och det är Justin Bieber. Jag vet många kallar han för bög och sånt.
Men jag ser verkligen upp t han.
Han va som alla oss förut, en vanlig tonåring från en liten stad i Canada.
Han var en kille me stora drömmar.
Han började lägga ut videos på youtube från när han sjöng och började få många träffar/visningar.
Han fick miljontals visningar.
Sedan blir han kallad t ett möte me Usher och han blir signerad av Usher skivbolag.
Han har nu över miljontals fans runt om i världen och han bryr sig verkligen om hans fans.
För mig e han en viktig person för han får mig att fortfarande vilja tro på mina drömmar.
Så han började från att vara en vanlig kille från Canada och nu lever han sin dröm och är världskänd me miljontals fans.



Många och jag menar verkligen många säger att han e bög, jag vet....Men tro mig han e inte bög nånstans!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0