-Dag 07 - Min Bästa Vän

Har inge o göra så det blev ett till inlägg.....gölligt av meej.

Min bästa vän heter Alejandra Andrade men kallas för Alee Balle...
Hon är det bästa som hänt mig.
Vi kan prata om exakt vad som helst och jag älskar henne grovt mkt!
I början hatade jag henne.....Men jag trodde fel om henne.
Vi har haft problem i vår vänskap men det har väl alla haft?
Hon och jag träffas typ varje dag!
Hon har sjuk humor och ibland kan hon va skiiit seg och ba ööh?
Men jag älskar henne ändå.
.
Gumman älskar deej grovt mkt du och jag mot världen för allti!
.
Btw kolla in hennes blogg ----> (.........)

.


Och en bild också...Visst e hon sööööt? :)

Kommentarer
Postat av: ALEEE

1. jag älskar dej också för alltid !! <3

2.exakt var som helst och när som helst kommer allltid ALLTID finnar för dej ! <3

3.haha aa kmr ihåg första skoldagen i 2an du och cici ba: lek inte med nora hon e fett taskig haha <3

4.inte nu längre,MEN det ska förbättras ;) <3

5. aa javet du också :D jag e typ alltiii seg haha:D

6. DU OCH JAG FÖR ALTIIID !! <3

2011-02-07 @ 17:29:22
URL: http://juustalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0