-Melodifestivalen = Mitt favorit program! (yäääniii)

Hallojsan everybody! Oj, oj, oj engelska o grejer.
Som jag skrev igår så e jag hos min baba fortfarande...
Men imorgon ska jag hem igen. :D
Idag har jag ba varit hemma och typ chillat hela dan.
Kollade på Kniven i hjärtat idag, den äger.
Den kom på tv 2001 och jag älskar den fortfarande!
Där fick ni ett litet filmtips för ikväll kanske??
Nu ska typ min pappa, låtsasmor kolla på melodifestivalen, som en riktg svensson familj!
Ska nog joina dem kanske om jag pallar..
Mitt internet e helt fuckt up! Knaz!
Min pappa har börjat leka svensk nu! HAHAHA
Asso jag svär MF (melodifesti...) SUGGEEERR MIN K**!!
Det e sveriges sämsta program.
Jag kan satsa 100 kr på att varenda jävla svenne sitter framför tv:en nu och väntar på att det ska börja.
Men yalla ska dra nu och kolla på NF, har inget bättre för mig..
.
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0