- ♥

Blogga inte igår för jag kom hem kl 9 ungefär
Ska berätta lite kort om dagarna.
.
Onsdag: Var i skuulan hela dagen och kom hem vid halv 5. Klockan 10 i 5 stack jag och mötte upp Alee och Tara för att ta bussen i centrum.
Vi skulle till Heron City och kolla på film, men det e inte vilken film som helst utan: NEVER SAY NEVER 3D!
Asso filmen var klockren! Under hela filmen skrek alla som var i biosalongen. Asso jag har tappat hörseln i mitt vänstra öra för att Alee satt och skrek och typ hyperventilerade hela tiden.
När filmen var slut gick vi till Mc donalds och vi köpte lite glass. På bion så träffade vi Alanis och Krishna(?) tror jag hon hette?
Sen vid kvart i 9 så kom Tara's pappa och hämta oss.
Vi fick skjuts hem :)
.
Idag:  Tog bussen med Tara imorse och vi träffa ...... och hon/han hade för mycket luft!
A sen var dte skuula hela dagen. Slutade kl halv 5 för hade dansträning :)
Började i samma ställe där Montse och Una går i.
När träningen var slut så åkte Montse med till Vårby med mig för hon hade träning igen :/
Vi kom fram vid 17.20 och jag hade inge bättre för mig och jag orkade inte gå hem och ruttna så jag stannade kvar och tittade på.
Gick hem vid 19 och i ica så mötte jag Alee och hennes mamma, så vi gick tillsammans hem.
Sen har jag bara ruttnat och har precis tvättat håret och ska nu gå och lägga mig för är överdrivet trött! Men hare bäst alla. Love ya all!
.
Hade ingen bild på mig själv så det fick bli en bild på sööööta hiba
.

- Tagen idag när vi väntade på att franska lektionen skulle börja -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0