-07.09

Som ni ser på rubriken så är kl 07.09 vilket betyder att jag snart ska börja rulla mot busshållsplatsen.
Men kvart över ska jag träffa Tara vid Vårbacka och vi går tillsammans (y)
Har plattat håret, ätit frukost och sminkat mig, så just nu chillar man på fajsbook. (a)
Klockan är snart 10 över så jag ska börja sätta på mig kläderna och börja gå. :)
Dagens outfit:Har på mig ett par leggings med nån färgglad text, ett svart linne och en kofta :)
Men uppdaterar senare eftermiddag/ikväll för jag ska inte till pappa wihooo!


- Leker katt hära -

Kommentarer
Postat av: Anonym

du behöver nte leka, du är redan :)

2011-03-18 @ 15:21:28
Postat av: CHECKA BLOGGEN VETTJA

HAHAHAH inget hade bara lust att skriva det, men det är sant :D

2011-03-18 @ 19:50:43
URL: http://juustalee.blogg.se/
Postat av: nilofar

va sööööt gumman :) <3

2011-03-18 @ 22:59:06
URL: http://nilofarmontazeri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0