-Kebab ♥

Igår så va det e normal tråkig dag.
Slutade kl 13.20 och va kvar en stund i skolan med några.
Sen så gick Una hem snabbt för att äta och medans så var jag och Montse hos henne.
Vi mötte Una i centrum och vi kolla i typ 2 affärer.
Efter så rulla vi mot tåg/buss stationen. Una och Montse tog tåget till Una's träning och jag tog bussen hem med Tara, träffa henne på vägen hem. :)
Vi gick förbi ica lite snabbt i Vårby.
Jag kom hem vid 15 och gick direkt till soffan och kolla på tv.
Somna och sov typ till halv 19, hade tänkt träffa en kompis men nejnej man somnar istället...
Vid halv 8 kom pappa ocvh hämta mig och vi åkte till IcaMaxi i Södertälje och handla lite.
.
Idag så vakna jag vid halv 10, tidigt jag vet.. :/
Åt frukost vid halv 11. Degade framför tven i typ 3 timmar till 1 ungefär.
Sen så bestämde pappa att vi skulle till centrum och kolla lite runt.
Fick med mig lite underkläder.
Efter det så gick vi till Kebab House och åt. Jag åt självklart Kebabtallrik.
Asso bror kebaben var fett god! :)
Efter åkte vi förbi Videoaffären och hyrde 3 filmer.
Vilket betyder att kvällen blir en myskväll framför tven med film och snacks.
Kom hem för typ en halv timme..
Skriver kanske ett inlägg senare på kvällen, I'll keep you uppdated!
.
- Tagen för nån dag sen -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0