-Kiss my ass!

Jaa ni läser rubriken, så känner jag just nu...
Men idag är det måndag och den spenderades med Montse, Una och Cissi! :D
Jaa en lyckad dag då, min morgon va lite seg på grund av att jag hade jääävligt ont i huvudet..
Somna på matte lektionen btw, INTE BRA!
Men fick sluta tidigare, typ 20 min men ändå sköönt.
Sen vid 15 så åkte jag, Una och Montse ner till centrum och träffa Bästa Cissi dära.
Montse och Una stack snabbt hem till Montse för att hon skulle göra nått, medans dem va där så var jag och cissi i lite affärer i centrum. Hon köpte ett par vanliga svarta sneakers. :)
Sen så hände det lite grejor som jag inte kan ta på bloggen. Men dagen var KLOCKREN!
Montse och Una va cepe som vanligt och jag filmade dem lite, Kommer lägga upp videon på dem snart.
Sen vid halv 18 mötte jag Alee i Vårby's tunnelbana, vi gick förbi ica snabbt och så gick vi hem tillsammans. :)
Det var min dag det.. Love you all!

- Lite bilder  (tagna av Mamma's Iphone) -



(Ignorera min näsa )
Hade fler men orkade inte ladda upp dem...

Kommentarer
Postat av: B E T T I N A ♥

sv; Tack du är vacker ! :)<3

2011-03-22 @ 05:54:50
URL: http://bookiie.blogg.se/
Postat av: syster N <3

Vrf tar du ut din tunga på alla bilder du tar?

du är fin utan att behöva göra en massa konstiga miner, okej om du hade nått på tungan att visa upp men du är vacker som du är <3

2011-03-24 @ 14:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0