-Love the way you lie

Förlåååt för att jag inte blogga igår. Bloggade inte för jag var i skolan hela dagn till 20 över 3.
Efter det så åkte jag och Montse till Vårby, så Montse gick till sin träning och jag sprang hem.
Jag var hemma i typ 10 min, jag hann byta tröja och gå på toa och så gick jag för att möta Alee och Tara.
Vi var tvungna att gå till abans för Alee skulle lämna en sak, efter det åkte vi till skärholmen.
Tara köpte nån parfym till hennes mamma som fyller år idag (GRATTIS!) och Alee köpte nån mobilgrejsamojs.
Vid klockan 18 så börja vi rulla till Vårby. Vi gick förbi centrum för Alee och Tara va sugna på Cola och jag på Choklad.
Efter så såg vi lite people och Alee och Tara blev helt sjuuka, snacka om attentionbitches! AHHAHA
Efter det så börja vi röra oss hemåt och då var kl halv 7 typ.
Jag kom hem vid 7 igår. Säger bara att dagen var TUUNG! :)
Sen när man kommer hem så hade vi besök, mormor och morfar hade kommit!
Dem gick hem vid halv 9 och precis då satte jag mig vid datan.
Sen kl 9 så tvättade jag håret och torkade det.
Men just nu är jag fixad och klar.
Ojj tiden gick fort, börja me inlägget kl 7 och nu är kl 7.10...


- Så här brukar mina dagar se ut för det mesta -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0