-Onsdaaag

Det är onsdag idag dåra. :)
Ikväll jag har bara mysat i soffan framför tven med mamis, syster och en till. Just nu nördar jag i alla fall sönder datan. Ska snart in i köket och fixa något litet att äta, känner att jag börjar bli småhungrig :$ Sen ska jag nog gå och tvätta håret. Ska upp tidigt imorgon för har skuula you knööw! Orkar verkligen inte men jag måste för vi ska få våra omdömen/betyg nu på fredag tror jag, har misskött mig på sista tiden, mkt förseningar och ganska mkt skolk.....Whatever imorgon så hittar jag säkert på ngt efter skuulan med Stephanie elr nån annan chöömpis.
Vi hörs imorn då bögar hihi, love ya all.


- Bild från i Måndags innan jag gick t bussen -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0