-Rubriklös

Wazzzup, Skoldagen rullade som vanligt, vi hade för det mesta tråkiga lektioner - rätt så chill. Slutade runt 3 tiden, blev centrum en stund. Sen så tågluffade jag, Una och Steffi.
Vi åkte runt och tog första random tog. Tillslut hamna vi i Tumba och tog en buss mot Norsborg.
Vi gick av i Hallunda och tog tåget till Vårby. Vi hade tänkt åka till Skärholmen men vi pallade inte, så vi gick hem till mig istället. Här chillade vi lite med musik och vi åt lite pasta. :)
Vid kvart i 6 började vi röra oss mot bussen, för Steffi och Una skulle t Huddinge. Vi bråka med busschauffören så dem tog tåget istället. Asso snälla du dör inte för att en person åker gratis, och om du slänger ut en, hur kommer man hem då?
Men skiiit i, Jag stack hem efter och bara chillade framför datan, No Life....
Vid halv 8 var man tvungen att göra läxor man lämnat till sista minuten som ska in imorgon :/
Satt i köket med böckerna till 9, har fått största huvudvärken nu, uff vare gör onnnt!
Har suttit framför datan sen dess.
Börjar känna mig lite små hungrig, ska nog pallra mig till köket & göra en macka eller nåt. :)
I know, I'm fat and I'am proud! (y)
Efter det blire nog sängen för mig så godnatt på er allihoppa!
.
(Bild från franskalektionen i tisdags)

- Love is the only thing we need -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0