-SOLEN SKINER WOOOHO!

Om alla kollar ut genom fönstret så ser man att solen skiner. :)
Det gillas till max!
Idag vakna jag vid halv 10 för solen sken precis på mitt ansikte.
Men det är ändå bra för de betyder att sommaren närmar sig.
Som sagt så vakna jag tidigt men åt en sen frukost.
Har hjälpt till lite här hemma att packa lite stuff för min syster flyttar ut idag. :)
Kvällen ska spenderas med Alee Balle hon ska sova över här.
Vi ska mötas vid halv 8 så drar vi t centrum för att köpa lite snacks för vi ska kolla på en skräckfilm.
Men ska snart fixa mig en snabbis för ser ut som jag vet inte vad, sen ska jag ba tare lungt resten av dagen.
.



Kommentarer
Postat av: Alejandra

HAHAHAH sommaren närmar sej, det kmr snöaaa i april mer !!!!!!!!!!!!!!! :(

2011-03-02 @ 14:33:00
URL: http://juustalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0