-Thursday

Idag äre torsdag, vilket betyder att fredag är på väg!! :)
Kl 7.15 mötte jag Tara och vi gick upp till busshållsplatsen och tog bussen.
Jaa på bussen så såg man .......  och han va råå katt, asso seriöst RÅ KATT! (y)
Aa men i huddinge gick Tara av och jag fortsatte upp till kvarnbergsplan.
Min första lektion var Teknik och när jag kommer till dörren så öppnar inte bögjäveln, jag satt där i 15 min och han öppna inte, sen kommer han med att jag aldrig kom till klassrummet så jag kommer få skolk. Jävla mammaknullare asso!
Så jag stack till Bilden istället och chillade lite me några (a)
Efter Bilden gick jag och Steffi till Una's lektion och va där en stund och jag kom försent till min lektion.
Man står och knackar där som en idijut och han öppnar inte heller! Men typ efter 5 min han öppnar och frågar varför man e försenad, så då va man tvungen att hitta på en ursäkt och han går på den :)
Efter lektionen va det Lunch, det va skiit äcklig mat i Hgy så jag och några till stack till Tomtberga och åt dära. Sen vare ba vanliga lektioner resten av dagen förutom Matte där jag hade prov, Tror jag faila men whatever :)
Efter skuulan hade Montse och Una dans, så jag chillade lite me Steffi och Matte :)
Vi skulle träffa Montse's kille och hans polare efter deras träning, så vid 4 så stack vi till Tomtbergahallen där dem hade träning.
Vid halv 5 ringer Montse's kille och säger att dem inte ska komma och jag får damp
Jag satt ute och frös från typ 14.40 till 16.30 och sen han kommer med att han inte ska komma....
Så vid 5 stack jag hem och har gjort klar min SO läxa som e till imorgon, blev aldrig klar me den, men skit i.
Har precis tvättat håret och ska däcka nu för man behöver sin skönhetssömn jueee.
Uff skrev  en hel bibel fan, men jag e så gullig och skriver ett låååångt inlägg till er.
Är ändå skyldig alla er ett inlägg för jag har så dålig uppdatering..... :/
Men hare bäst alla bögar och lebbar, love ya all! :)



- Tagen för 10 min sen -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0