- T O R S D A G !

Iallfall min torsdag va helt okej faktiskt.
Hade skola t halv 5, va i Vårby vid halv 6. Åkte med Montse t Vårby.
Vi skulle haft träning men kunde inte gåå för skulle träffa Alee.
Träffade Alee på vägen home och hon följde med hem.
Vi åt pankakor med min mamma hära (a)
Vid klockan 6 stack vi ut och va i Vårby.
Vi träffade på ett ''par'' människor :)
Vi åkte t Masmo helt utan anledning och sen tbx t Vårby.
Vet, inget liv men shit the same...
Aa men vid 7 tog Alee tåget hem och jag rullade hemmåt.
Kom hem vid typ 20 över 7.
Satt vid datan till 9 ungefär..
Kom precis ut ur duschen för typ 10 min sen.
Har tvättat, torkat håret och smörjt in mig med gudluktandekräm. Det ända som fattas nu är att platta håret...
Men ska göra det imorgon på morgonen.
Ska pallra mig mot sängen nu, Godnatt!.
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0